We´ll write a song that turns out the lies

Jag är nästan besviken på mig själv. Jag gav mig själv den minsta lilla uppgift att göra idag, tror ni jag har gjort den eller? Naej! :b Imorgon har jag dessutom utvecklingssamtal, så då kommer jag komma hem ännu senare än idag.
Åh, kan knappt vänta till den nu planerade fredagen! Thailand närmar sig i alla fall, 3 weeks to go ;D
Nu känner jag i alla fall att det är dags att gå och lägga mig, är trött, vilket är fullt förståeligt :b



Klassresan till idre i nian :)

Kommentarer
Postat av: fanny

oh my gosh ! bara 3 veckor kvar.. haha kom på att det är en bra grej att elevkonserten är dagen innan vi åker så gör jag bort mig lämnar jag landet x)

2009-02-02 @ 21:11:00
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0