We´re better off, without you

Hur svårt ska det vara för en familj på fem personer att hålla sig friska alla samtidigt? I den här familjen verkar det som en omöjlighet. Jag håller själv på att friskna till och räknar starkt med att gå till skola på måndag. Men nu ikväll så har mamma blivit mystiskt magsjuk och var inlåst på toaletten i över en timma, lutad över toa- stolen.
Om det är vinterkräksjukan (hoppashoppashoppas INTE!) så ligger vi alla i riskzonen, with my luck så blir jag väl garanterat sjuk!! Åh jag bara vill inte....!
Kan jag bo hos nån tills mamma blir frisk?? :b

Har upptäckt en gemensam sak om nästan alla mina favoritband... Nästan alla jobbar med "Fueled by Ramen", (producenter, skivbolag, har inte riktigt förstått vad dom gör) dom nämns en massa i samband med mina favvo- band :)
Bara irrelevant fakta :b

Panic-at-the-Disco-04.jpg


Kommentarer
Postat av: lilla jag

Du kan bo hos mig ;D haha (A) ö kanske X)....

2009-02-01 @ 01:54:41
URL: http://picturebridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0