We´ve gone and made such fools of ourselves!

Utmaningar är bra antar jag? Skulle vi inte få utmaningar så skulle det var aldeles för lätt att leva. Långtråkigt att leva. Vissa utmaningar kan man dock klara sig utan. Till exempel att dra sig upp ur sängen på morgonen, eller superduper svåra matte tal, eller att vända pankakor! Vissa utmaningar väljer man själv, till exempel att lära sig spela gitarr som Josh Farro eller komma i tillräckligt bra form för att kunna springa marathon loppet!
Min utmaning fick ja idag av min sånglärare, ska lära mig skarva (byta från bröstklang till huvudklang eller tvärt om). Detta är en rolig utmaning ;)


 


Kommentarer
Postat av: fanny

haha good luck with that ;D

2009-02-11 @ 21:39:01
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0