If I had just one bullet and a trigger, I´d pull it

Har äntligen tagit mig hem efter en lång dag, sitter med en kopp thé och lyssnar på musik på spotify :)
Har planerat min vecka vad gäller läxväg, det blev litegrann eftersom ja missat mycket.
Har matteprov imorgon, ekvationer, kommer gå rakt åt helvete.
So I´m looking at an entire night of pluggpluggplugg "/
Ska bli så skönt att få provet gjort och bakom sig i alla fall. När det är slut ska jag fira med att åka till Huddinge och simma med Sofia och troligtvis Mickis ")

Skriver lite mer sen om jag fortfarande lever...


Kommentarer
Postat av: lilla mig

svar till grisen: Ja! ;D Vem kommer inte ihåg det? <3

2009-01-26 @ 20:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0