... It´s all that I can do...

Önskar ja kunde riva ut min hals, den kliar som fan! Tror ja har fått peppar i nosen också.

Upptäckte nyss att ja inte har funktionen "anteckningar" på min mobil. Är jätte ledsen. Hur ska detta gå? Jag antecknar allt jag behöver göra o komma ihåg. Kommer vara helt LOST utan det. + att varje gång jag läser en engelsk bok och ja hittar ett ord som är intressant så skriver jag det i anteckningar och tar sen reda på vad det betyder. Brukade ha massor me ord som man kunde använda sig av. Nu går det inte längre...

Kommentarer
Postat av: fanny

hehe stackare xD har börjat skriva blogg igen föresten så välkommen och läs xD

2009-01-18 @ 14:33:48
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0