This cup of cold coffe, is barely keeping me alive

Ok, seriöst, klockan e 20 i 11 och hur långt har jag kommit?? Helt klart inte långt som ja borde ha kommit... Kan inte koncentrera mig helt enkelt!

Something really good came for today; Insåg att vi inte kommer ha en enda spanska lektion på en hel månad från och med nästa vecka, for reasons best known to the teachers :b :D Gud va glad jag blev :) Bara fredags lektion kvar :))

Måste fixa en ny kopp thé nu... rubriken stömmer ganska bra, bara det att ja inte dricker kaffe utan thé då :p Det lilla som finns kvar i min kopp är  kallt, och det är det ända jag har fått i mig sedan lunch. Men men


                                                                                                                                                

Kommentarer
Postat av: sofia

ÄT MÄNNISKA! Du kommer kunna koncentrera dig ännu mindre annars <33

2009-01-26 @ 23:03:05
URL: http://picturebridge.blogg.se/
Postat av: Lisa

svar: men va bra :) blev själv jätte glad när jag läst det

2009-01-27 @ 20:18:17
URL: http://lisals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0