There are no words for this

Hello, har inte skrivit på ett tag nu,,, Orkar inte rabla mitt lov men ja kan väl säga att det inte va ett top 10 lov :p Drog på mig nån slags influensa, låg i feber o trodde ja skulle dö :p sen har det helt enkelt inte hänt så mkt,,, känns som om ja knappt har träffat nån alls :p haha, jo men ja träffa elin o mina kusiner från gotland (som dock har flyttat t sthlm) som ja inte träffat mer än kort på jättelänge :p kulkul...

Imorron ska ja t skolan, vi ska ha öppet hus för alla nior,,, får komp på måndag iaf :p 
VA o vaccinera mig igår, o ja HATARhatarhatar sprutor! Så ja kunde inte sluta spänna mig, fast ja tyckte att ja gjorde det, men nje då,,, har fortfarande ont! kan ni fatta! Ska ta 2 (!!!!!!!) till, ofta att ja kmr kunna slappna av då efter det här! haha :p

Har inte så mkt mer att tillägga :p
Haha kram <3
 


Nån mer som e lite halvt obsessed?? :p (älskar hennes tröja xD)

Kommentarer
Postat av: fanny

hah jag med ! :)

2009-01-18 @ 14:36:43
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0