You´ve kept your word and got me through these years

Ni vet de där dagarna när man har sett fram emot något speciellt hela dagen och så händer det inte. Eller snarare något händer som förhindrar det roliga... Idag är det en sån dag.
Var påväg till huddinge för att träffa Mickis och Sofia, men så stanna tåget i Älvsjö. Alla var tvugna att gå av för det hade hänt en olycka.
Snacka i telefon me mamma för att diskutera hur ja skulle ta mig hem medans jag på avstånd såg hur ambulans, brandbilar och sjukvårdare anlände vid tågets front. Jag såg en bår...
Någon stans långt inne så fick jag dåligt samvete för att jag var så egoistisk och blev arg och frustrerad över att inte komma hem när jag faktiskt insåg att någon måste vara alvarligt skadad at the very least. Bli åpkörd av ett tåg lixom...

Ok, mooving on :b

"It made sense so that probably means I failed"
Stephenie Meyer
Ungefär så känner jag efter matteprovet. Jag lyckades svara på nästan alla frågor, så det är ju en start, men som sagt, det verkade gå ihop, och då kan man ju va ganska säker på att det gick åt skogen xD haha

Hayley and Zac at Soundcheck


Jag förstår inte mitt liv! Jag förstår inte, någon där uppe måste ha något emot mig! Hur många dagar hinner jag vara frisk?? Jag hinner faktiskt inte bli fullt frisk förns det börjar om på nytt! Har ont i huvudet och är helt förkyld i hela huvet. Huvudet känns som en kork....


Oj vilket glatt inlägg xD haha whatever...

I´m gotta hit the sack, orkar inte va duktig ikväll igen och göra klart svenskan :b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0