If you´re gonna judge me, well scentence me to another life

Bloody hell!! Helt fantastisk!!! Har precis kommit hem från stan där jag har varit med Elin och sett "Harry Potter ad the Half Blood Prince"!!!!!!!! Gaaaahhhh! Jag är het lyrisk!! Jag verkligen älskade att den var så galet rolig! Man satt ju och asgarva typ halva filmen!! Hysteriskt roligt var det!! Sen slutar den givetvis mindre roligt; väldigt sorgligt och med en mörk framtid...
 Jag menar dt när jag sägr att de här var den bästa filmen hittils och jag bara kan inte vänta tills den komme ut på dvd!! Jag måste se den igen!!! Det jag också älskade var nog att från till skillnad från föra filmen, då någon knappt ler, så skrattade de och hade roligt hela tiden, fram tll slutet i alla fall. Och Daniel Radcliffe kan ju seriöst inte bli snyggare än när han skrattar!!! Herre gud, jag känner att det här inte kommer gå över på ett tag... Haha åhhh vad bra den vaaar!! 
Se den people! Nu ska jag sova, i morgon blir det upp jobbigt tidigt (halv 10) jag mamma och Frida ska till vaxholm och träffa mormor hela dagen, kan bli kul, men ni känner mig, jag avskyr tidiga mornar...
Kram!! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag vill också se den :o

2009-07-17 @ 21:50:36
URL: http://arnearnesson.blogg.se/
Postat av: elin

den va bääääääst :D

2009-07-22 @ 00:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0