The hospice is, a relaxing weekend getaway...

Hiya all!
Håller på att packa till imorgon, men det tar en jävla tid, och det är inte ens mycket, borde varit klar för två timmar sen haha! I morgon ska jag och Mickis åka genom halva Sverige för att hälsa på våran nyblivna 17-åring och bästa vän Sofia!
Med huvudet högt uppe i mitt euphoria-moln efter HP filmen igår kväll, glömde jag ju helt bort att säga grattis på födelsedagen till Sofia, så jag gör det nu! Grattis i efterskott Sofia, hoppas du hade en super bra dag! ♥


Dagen har spenderats på vaxholm/waxholm (spelling?) med mamma och syster. Det var jättegulligt, med hamnen och alla båtar och alla super fina hus. Jag har nog pekat på säker hundra hus idag och tjutit saker som "där vill jag bo!" och "jag vill också ha ett torn på mitt hus!" Haha! Jag ska bygga ett sånt fint hus långt uppe i norrland någonstans, så att det dränks i snö varje vinter som uppe i saxsnäs, för där vill jag också bo... om jag vore rik...
Anyway, vi var och hälsade på mormor, som jobbar i en av de söta bodarna nere vid hamnen. Jättemycket fina saker hade de och jag köpte ett superfint armband! Det var väldigt mysigt, en bra dag, all in all! Tog en del bilder som jag har försökt ladda in på datorn, men det bara funkar inte, förstår inte vad som är fel! Och pappa är givetvis för lat för att hjälpa till...
Jag åkte och mötte Mickis i flemingsberg centrum, vi köpte massa skit till den långa bussresan i morgon, jag skäms nästan lite haha men det är absolut högst nödvändigt! Roligt kommer det bli, vi kommer ha en awesome helg!
Hoppas alla andra får det också, nu måste jag fortsätta packa, har en hel del grejer kvar som jag måste göra...

Oj, vad sent det blev helt plötsligt....


Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha Jossan(!!) tack så himla mycket för den extremt snygga bild på mig, varför just den? :O x)



Jag är inte ett dug förvånad över att du ville bo överallt där, jag vet precis hur du var i Saxnäs höhö ;) <33

2009-07-17 @ 12:53:48
Postat av: Simon

Vafan du kan ju inte bara dra xD Vems blogg ska jag kommentera då? :)

2009-07-17 @ 21:45:44
URL: http://arnearnesson.blogg.se/
Postat av: Simon

Och du kan ju inte tokdissa min humor sådär xD Den är ju skitrolig ;)

2009-07-18 @ 00:40:38
URL: http://arnearnesson.blogg.se/
Postat av: fannnnny

men det är bara du din tönt som iinte hänger med , 1, jag haer ändå inga läsare, 2 jag nämner faktiskt det i tidgare inlägg , ..3 . ja jag vet att half inte stavas med v x)

2009-08-02 @ 00:35:06
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/
Postat av: Simon

Sv: Asså... om jag visste varför jag alltid gör illa mig så skulle jag ju sluta med det xD Men nu kan jag nästan gå helt normalt iaf :D

2009-08-02 @ 21:41:25
URL: http://arnearnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0