In the middle of summer, all was golden in the sky, all was golden when the day met the night

No I´m not dead! Tänkte göra folk glada genom att blogga. Mitt tålamod med datorer på senaste har inte varit stor, no sir, jag anser väl att jag har bättre saker för mig när det varit sådana fina dagar - jobba outtröttligt på brännan, försöka klara av de svåra sudoku i DN:s kultursidor, sova länge, och kanske kollat lite på de viktiga programmen på teve... - men det verkar som om de fina dagarna has come to an end, har ni tur så kanske jag orkar spendera lite mer tid framför datorn. Speciellt nu när kompisarna sticker iväg till sommarställen och Prag och lite sånt, så man blir ensam lämnad kvar hemma med regnet som förväntas komma... Men jag klagar inte.    ... Eller jo, kanske lite, jag ser på två hela veckor hemma själv (snälla ni som är hemma hör av er) med det ända som ger en glädje är Harry Potter and the Half Blood Prince premiären den 15 juli!!! Längtar!!! Och juste, den 7de juli släpps också Paramores singel Ignorance!!!

För er som inte redan vet det så släpps deras tredje album "Brand New Eyes" den 29onde september!!



Below is the tracklist for brand new eyes:

01. Careful
02. Ignorance
03. Playing God
04. Brick by Boring Brick
05. Turn It Off
06. The Only Exception
07. Feeling Sorry
08. Looking Up
09. Where the Lines Overlap
10. Misguided Ghosts
11. All I Wanted

Älskar titen "Brick by Boring Brick"!! Klockren!

Kom hem för inte så länge sen, har varit i stan med Sofia, Fanny och Emma och sett "The Proposal". Galet rolig.
När man är på bio så finns det nästan varje gång någon som skrattar roligt/konstigt, jätehögt eller något sånt. En sån person som resten av pububliken börjar garva åt istället för själva filmen. Den här gången var det Fanny, hon skrattade högst av alla (i ett såntdär riktigt flick-fniss, det lät verkligen "hihihi" eller kanske mer "HIHIHIHI") och efter alla andra, långsam på att se det roliga. Ja det var roligt.

Jag tänkte nu se någon film eller nåt innan jag ska sova, mitt rum nära på ångar av värme och jag har ont i ryggen av att sitta i sängen och skriva.
Puss&godnatt!


Tack för att ni finns tjejer!


Kommentarer
Postat av: Fanny

2009-07-04 @ 13:54:57
Postat av: Fanny

Ha skäms du över mig va?! ;)

2009-07-04 @ 13:57:10
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/
Postat av: Simon

Liket lever!! :o Men vafan :o Singeln släpps ju imorrn :o JAG DÖR!!! JAG MÅSTE LYSSNA PÅ DEN!!! AAAH! Och nu vet ja hur det känns att va fjortis xD

2009-07-06 @ 03:02:15
URL: http://arnearnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0