So go on and think about, whatever you need to think about, go on and dream about, whatever you need to dream about!

Sitter och äter kyckling på mitt rum, vågar inte gå ner. Mamma är jobbig, lika bra att hålla sig borta...

Har idag haft en till synes super tråkig dag, men som egentligen bara var jätte skön! Sov länge och sen legat och glott på teve hela dagen, det var helt enkelt en sån dag när man bara ska göra något helt värdelöst och tråkigt haha! Såna dagar behövs, det får en nog att uppskatta mer... aktiva delar av livet mer haha.
Vid fem tiden kände jag mig kanske lite för värdelös och bestämde mig för att dra ut och springa. Jätte jobbigt, men jätteskönt var det! Det gick faktiskt jättebra också, i jämförelse med i onsdags haha.

Ser fram emot i morgon! Första riktiga sommarlovsdagen! Får väl se vad jag hittar på, har i alla fall planerat att vakna sent och sen springa omkring i pyamas och sjunga högt haha!
Sen på eftermiddagen kanske jag åker till södertälje och träffar Elin, jättelänge sen vi sågs, och tydligen så har hon något jätteroligt att berätta, som hon har gått och ruvat på ett tag nu haha!
Ja, ja, ska kolla på nån till värdelös film nu, innan jag somnar haha!
Kram!


Det var något fel på min kamera förut så jag kunde inte ladda in bilder, här är i alla fall från utspringet i fredags!


Kommentarer
Postat av: jess

ja de tycker jag! :D kanske i helgen?

2009-06-07 @ 23:25:20
URL: http://biffigare.blogg.se/
Postat av: sofia

svar: jaa :D det får vi ta och göra!! :) <3

2009-06-07 @ 23:48:21
URL: http://picturebridge.blogg.se/
Postat av: elin

det va ju inte direkt ngn hemlis du visste ju redan om den haha :D

2009-06-08 @ 23:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0