The light hits the gloom!

Har målat på nagellack som vägrar torka, så här sitter jag nu och väntar. Kan fördriva tiden med att berätta för alla att jag fick Mvg i både svenska och engelska! Stolt och lycklig över det!
Jag kommer vara så äckligt trött i morgon bitti, måste gå upp kvart över 6 för att få duschen först, så jag slipper stressa... Jag svär att jag inte kommer orka upp förns kvart över 7 eller nåt haha!
Jag får väl berätta hur det gick med den saken imorgon, för nu har nagellacket torkat och jag ska sova hihi.
Skolavslutning i morgon!! Glad! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilket smycke tycker du är finast?

Komentera på min blogg :)

2009-06-05 @ 12:58:24
URL: http://potismos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0