This is how it works, it feels a little worse...

Hi all!

Noll uppdatering på över en vecka tror jag, (förutom Mickis lilla inlägg haha) men jag har aldrig sagt att jag ska skriva varje dag haha.

Har ägnat hela dagen åt att städa hela huset, käna lite pengar, behövs.

Ska dra till landet om nån timma för at fira midsommar. Kommer bli galet kul, speciellt när vi börjar bråka och slår ihjäl varandra allihop... Det är första midsommaren vi firar utan gäster.. Martinsson kommer inte att vara där som jag trodde så det blir bara vi i familjen och farmor i farmors lilla stuga där vi kommer sitta instängda i två dagar... Wow, vi kommer döda varandra...
Men jag har min bok med mig och min musik, jag får hålla mig till det.
Kram på er, ha en bra midsommar! ♥


En braaa bild på söööta Nelly haha!


Kommentarer
Postat av: elin

ska oxå fira midsommar i en liten stuga med familjen vi kmr lätt oxå döda varandra haha xD

2009-06-18 @ 21:13:44
Postat av: fanny

det var det ända du gjorde din tråker , ville slänga bokjäveln i vattnet ! ;)

2009-06-22 @ 17:12:05
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0