Time machine!

Att ta studenten. Tänk er, det kommer gå så fort! Alla våra treor var så fina idag, man blir så glad av att bara se dem! Morgonen började med att när jag på  kom till scenen så stod alla treor och skrek och tjoade och sjöng och firade! Sen var det massa uppträdanden av alla treor, och alla är ju så väldigt genom estetiska, så ni kan ju föreställa er hur roligt och udda det var haha!
Sen fick vi stå ute i kylan i närmare 40 minuter i väntan på treornas utspring. Det var fint och glädje och tårar, för att summa ihop allt haha!
Var så fruktansvärt kall sen, det gjorde ont i hela kroppen för att man blev så stel av kyla! Speciellt fötterna, kunde knappt gå!
Men vi åkte i alla fall hem till Matilda, ungefär halva klassen hängde med. Jätte mysigt var det, satt och åt och snackade och lekte estetlekar haha! Det var ett bra avslut på ettan.  .....

Slut på första året på gymnasiet. Helt galet vad fort det har gått! Så ja, de här två åren som är kvar till studenten kommer gå läskigt fort!
Ja, det var min dag haha. Jag har sommarlov!!!! Äntligen!! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag hari nte sommarlov :( Fast jag känner massa treor så ja får gå på många skivor och studentmottagningar iaf ;)

2009-06-06 @ 21:40:47
URL: http://arnearnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0