The light that you shine can´t be seen

Hej!

Ska snart hoppa i säng, vill inte försova mig i morgon lixom, skolavslutning som det är, då vill man ju alltid vara lite fin, då behöver man mycket tid på sig haha!

Idag var en bra dag, hade sista lektionen för detta år, sång ensamble. Tog sen en fika med Amanda och åkte sen hem, han vara där i 10 minuter för att sen hoppa på nästa buss för att åka till trädgårdstadsskolan med Sofia och hälsa på lärare. Det var väldigt roligt, alla hälsar och är verkligen jätteglada att sen en!
Sen åkte jag och Sofia hem till mig och bakade kladdkaka i väntan på Mickis. Sen när hon kom satt vi och snackade massa och hade jätte mysigt!
Så det var min dag, för alla intresserade! Haha kram på er! ♥



Lite bilder från den mysiga helgen! Glass och en lång promenad genom halva tullinge med Sofia och Bella (som var grymt modig och cool och skaffat kortkort frissa!!)  

Och allas favorit spel - Resan! Haha, varje år alltså!


Kommentarer
Postat av: Simon

Okej jag älskade det där spelet :O Sen slängde nån det :(

2009-06-06 @ 21:38:08
URL: http://arnearnesson.blogg.se/
Postat av: Mosen

MEN GUD! Det där hade jag glömt för längesen ^^ Nostalgi.

2009-07-02 @ 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0