I wanna scream, it makes me feel alive!

Detta är lätt årets härligaste dag! Jätte fint väder, fåglar som kvittrar, just nu är det 9 grader ute!!! Wow wow wow! :p
Och guess what!! Jag såg blommor!! Det är sant! Såna där lila och gula som ser ut som små tulpaner ;) hihi, det var fiint :) Jag och Nelly tog en promenad upp i skogen igen, dock inte upp på berget :b
Har även idag spelat upp massa nostalgi låtar som Avril och annat haha, hittade en skiva som jag fick av Ronja för länge sen, när hon försökte få mig att konvertera till den mer rockiga musiken haha xD Lyckades tillslut ;) Det var väldigt mycket nostalgi där :p
Men speciellt Avril väcker minnen. Jag, Mickis och Sofia var på hennes konsert i Globen, det var sjukt roligt! Allt var så lätt, och man var så dum att man inte kunde uppskatta det ordentligt...
Nu är inget lätt längre, man ska aldrig ta något för givet!

Aja, måste fortsätta plugga ;)


Såna här såg jag ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med, underbar dag - riktigt vårig :) <3

2009-03-31 @ 17:33:45
URL: http://picturebridge.blogg.se/
Postat av: Simon

Aaah, snälla ge mig vår :) Och påsklov! Och bara för att ja e nyfiken... va lyssna du på innan rock? xD

2009-03-31 @ 18:20:42
URL: http://arnearnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0