It´s just the end of the world!

"Ska jag gå hem??
Nej, jag ska vara kvar hela dagen!
Jag kan säga att jag mår dåligt!
Nej! Inge mer jävla frånvaro!
Men helt fullt seriöst!! Jag vill bara inte ha spanska och sluta 20 i 5!!! Funkar inte idag!
Men jag typ måste stanna... kommer så faila i spanska annars...
Kommer iförsig faila stort ändå, so what´s the point???"

Det är typ vad som gått runt i mitt huvud hela dagen... eller faktiskt sen igår kväll haha... Jag kan fortfarande ändra mig men.... FAAAAN! 
Ok den här dagen suuuger!! Jag mår svindåligt i huvet och känner mig jättedeppig. Jag har inget att se fram emot och allt går bara år helvete!! Meningen med livet??? Jaa du...
Jag var äckligt trött i morse och det är inte bra, jag var ju så sjukt duktig förut och gick upp när jag skulle. Det var innan Thailand så vi förstår alla varför det gick så bra... 
 Vi hade inga lektioner i morse utan skulle vara vid Stadsbiblioteket vid 9... Jättesegt var det, vi fick två papper med uppgifter som man skulle göra i små grupper!! Så sjukt onödigt!! Helt värdelösa och orimliga frågor!! Varför ska vi veta Vem Björn Kumm är och vilka böcker han har skrivit och på vilken exakta hylla alla de böckerna står på!! Jag kan seriöst inte bry mig mindre!!! Alla var typ asarga på våra lärare utom jag som var för trött för att egentligen frammana känslor vid det tillfället! Är egegntligen tröttare nu men nu kan jag vara arg haha!
Sen fick vi typ sluta en timma tidigare en vanligt vilket betyder att vi fick en tre timmars håltimme! Så otroligt segt och onödigt och jag vill typ dö eller nåt!!!
Vill hem och sova!! Slänga mig i soffan, kolla på Gilmore Girls och aldrig gå upp igen!!!

ÅHHHH!!!!!! Vill gråta!! Vill åka hem nu!! :´(
Jag måste få något att se fram emot!!!!
Vill ha tillbaka helgen!! Den var bra! Kul att träffa alla, speciellt Ronja som jag inte träffat på sjukt länge! Söndagen var as skön med Mickis, vill ha fler sånna dagar!!
:´( 
C U Later 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0