It´s not so pleasant and it´s not so conventional, it sure as hell ain´t normal, but we deal, we deal!

Filmkväll hemma med Sofia, Fanny, Emma och deras kompis Jossan... (christ, det finns alldeleds för många Jossan haha)
Har precis sett In the land of woman, med Kristen Stewart, Adam Brody och Meg Ryan. Den va ganska skruvad faktiskt, men bra skådisar, dissapointing slut :p
Ska väl se nästa så fort melodifestival-nördarna däruppe har sett vem som vinner... Jag vägrar se skiten i år, har sett  det typ varje år, men no no no, not this time haha värdelöst!
Roar mig framför datanb sålänge, med my beloved Spotify ;D haha
Har fortfarande inte skrivit upp de skivor jag vill ha, som jag skulle göra imorse haha, kanske borde göra det nu annars kommer jag typ inte få dem... :p haha
Kramar

PS. Har hittat ett nytt gryyymt band! The Click Five!!! They´re awesome!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0