Just for the record, the weather today, is slightly sarcastic!

Hello folks :) 
Så jag är tillbaka i kalla Sverige igen, det är aldeles för mycket snö för att vara Mars, så det är ju ganska deprimerande.. 
Thailand var ju helt fantastiskt, där kunde man gå ut mitt i natten och det var förtfarande bastuvarmt... Tänk att det är deras kallaste årstid där och tillochmed på natten är det 100 gånger varmare där än det någonsin har eller kommer att vara här! Haha, helt fantastiskt var det, ,värmen, det otroligt vackra landet (som trots hettan är täckt av grönt (skog, träd, växter, you name it! haah)) vattnet som är varmt, coraller och fiskar, maten, de jättetrevliga människorna, shoppingen som inte kan vara billigare! haha har jag glömt något tro? 
Jag kommer typ få ångest varje gång jag ska köpa något över 100 kr.! Jag har kunnat köpa linnen för typ 20 kr! Så screw H&M och deras 49,90 kr linnen! haha :b 
Kommer lägga in bilder och så när jag får tid... hmm kan nog ta ett tag :b
Min egen kamera dog efter typ några dagar bara... har nog fått sand i den "/ Även min mobil är stendöd, simkortet rostade! haha visst är det ironiskt! :p

Nu när man är hemma igen så märks det verkligen hur mycket jag såg fram emot resan, den höl mig glad och posetiv. Nu är jag inte riktigt lika glad längre fast jag försöker intala migsjälv att det finns annat att se fram emot... Nästa vecka så är vårat schema helt fantastiska, det är intagningsvecka för alla nior som söker så vi kommer ha 1, max 2 lektioner per dag!! Lycka!
Nästa vecka så fyller jag även 17 år!! haha, ska bli kul att se om jag får iPoden jag önskar mig :p Mamma fyller år, jag och åtminstonne Bella ska till Tore och hälsa på, vore kul om fler kunde  hänga med :) 
Bellas fest nästa lördag kommer också bli a blasdt _p
Måste dra pussar 

Kommentarer
Postat av: sofia

Hur hade du nu tänkt att man skulle få tag på dig nu när mobilen är död x) ? <3

2009-03-11 @ 15:52:12
URL: http://picturebridge.blogg.se/
Postat av: Simon

Va ska du med en iPod till när du har Spåtifaj? ;O

2009-03-11 @ 19:41:23
URL: http://arnearnesson.blogg.se/
Postat av: Bells

Haha tack för samtalet i tisdags^^ Malin vill förresten få tag på dig...så läs din mail >.< kram<3

2009-03-14 @ 02:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0