Oh, we´re all to smart to talk to god!

Hemma igen :)
Helt ok dag faktiskt. Matte lektionen var sjukt seg och jag blev jätte irriterad när våran lärare sa att hon var jättesjuk egentligen men var i skolan ändå för att ha lektion... "/ Haha jaja...
Har kollat på Gilmore Girls och nu sitter jag och lyssnar på Panic! at the discos live skiva från Chicago!! Den är grym!!
Lite roligt är det, både dom och Paramore har spelat in skiva och dvd där... hihi, sjukt onödig fakta eftersom jag vet hur många som är intresserade haha :p


Ah well... måste börja plugga men vet inte riktigt vart jag ska börja... Haha jag ska skriva om de mänskliga rättigheterna i Afghanistan, där speciellt kvinnor inte har några rättigheter alls....
Fatta att man inte äns får sjunga, man får inte prata ute på gatorna, där man som kvinna inte änns får vara utan en man med sig.... Det är helt ofattbart så därför vill jag verkligen skriva om det. Det är bara det att det finns så sjukt mycket att skriva - 80% åsikter haha - så jag vet inte riktigt vart jag ska börja... :p
Lika bra att försöka,
Talk 2 U Later... :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0