The Piano Knows Something I Don´t Know!

Lite konstigt för mig att vara vaken vid den här tiden, sover alltid till typ 12...vakna halv 10 idag lixom... haha
Värst är dock Mickis som verkar ha vart vaken sen 7!!
Igår så va i alla fall Sofia och Mickis här, vi hade filmkväll, käka pizza och snacka och garva massa, sen kolla vi på lite filmer jag köpt i Thailand ;) Myys ;D
Ikväll ska mamma och pappa på Melodifestivalfinalen (!!) Ha så kul säger ja bara xD
Fanny ska då ha filmkväll me sina kompisar, tänkte ta och chilla lite me dom haha kolla på resten av filmerna :b
Asso ja är typ såhär sjukt trött av nån anledning, orkar inte göra nåt .... överansträngande :b det blir typ tv-dag haha, lite plugg kanske...
Ah well, måste leta upp lite skivor på Spotify som ja önskar mig, och skriva upp dom ;D
See ya ;D


Kommentarer
Postat av: Simon

Heja Ugglas, höhöhö. Nä jag hoppas Paramore kommer å knuffar henne av scenen och tar hennes plats! :D<3

2009-03-14 @ 17:45:13
URL: http://arnearnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0