Thnks fr th Mmrs!! :P

Hellouuu :)))
Har precis kommit tillbaka från min långa promenad med Nelly :) Jätteskönt var det, vi gick upp i skogen upp på Skansberget, satt där en stund och kolla ut på Tullinge sjön, jättefin solnedgång var det :)
Bergsklättring blev det också, vi hittade en till stig som vi var tvugna att ta, den ledde upp på ett berg som vi klättrade upp på hihi, mmm det vart spännande... :)
Hade en väldigt kort dag i alla fall, hade sång vid 11 (sjunger "Run" med Leona Lewis, sjukt svår låt, kräver verkligen hela registret, gärna lite till haha) Sen lunch, vi stressa upp oss som fan för att vi trodde att vi skulle ha Engelska- nationella, prattest, men det skulle vi då inte, haha sen hade vi samhälle, och sen var våran Svenska lärare sjuk så jag ljög lite och sa att jag skulle ta livmoderhalscancer- sprutan så att jag kunde va med på musikklassens engelska lektion istället för att vänta en timma och sen ha eng-lektion. Haha vet inte hur mkt ni fattar av det jag skrivit här... men aja haha, fick sluta en timma tidigare ;D (för er som kanske missuppfatar så nej, jag missa inga lektioner :p)
Kom i alla fall hem, fixa massa thé och kolla på Gilmore Girls hihi, sen tog jag promenaden och nu.... .... buhuuuu!! Orkar iiiinte pluuuuggaaa!!!
.................................................................... :((( "(((
Mamma åker och hämtar Frida... Då kan jag ta och träna på min låt hihih :D ...Sen plugga :b
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0