Something I can never trust and I will never see why?

Så jag har märkt att mitt humör alltid bubblar upp precis till kanten under vissa dagar... Det stör kan jag säga, det påverkar folk i min närhet eller folk jag bara pratar med telefon eller något. Jag blir jävligt korthuggen och förlorar tålamodet med allt! Ja, det stör som fan, mest mig truth be told. Ska plugga lite och sen fördriva tiden framför datan med min musik som verkar vara det ända som hjälper. Ska försöka att inte prata så mycket med min familj idag, pallar inte prata om min dag eller ens lyssna på andras.... När tror ni att det ok att sova? 8 kanske? Ska ta en lång jävla varm dusch också! Ja, skönt! Det hjälper inte direkt att jag har haft ont i magen hela natten och dan, hjälper inte att jag mår halvt illa, hjälper verkligen inte att datan fuckar upp sig!! 
Dan igår var inte mkt bättre, så jag litar på att dan imorgon blir bättre. Annars kommer mina kompisar undra va fan det är med mig....  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0