Into a place where thoughts can bloom, into a room where ít´s nine in the afternoon!!

Så, nu har jag pluggat klart för idag! Har typ inte gjort något alls, har fortfarande problem att starta. Det är dock lite rutin, nästan regel för mig att ha svårt att komma igång med ett arbete, kan tänka mig at många känner så :b
Har käkat middag och målat naglarna och har sjukt dåligt samvete för kvällens ogjorda arbete... Känner mig stressad fördet, det ska lixom vara inlämnat nästa onsdag... "/

I morgon börjar jag 5 över 11 med sång, roligt :) Sen har jag lunch sen samhälle, svenska och sist engelska till 4.
Hoppas på att få reda på mitt samhälls-projekts betyg och resultatet på svenska provet... Chanserna är dock ganska små I´m afraid "/
Idag på ppens (prova på ensamble) så har vi fått korta dikter på svenska som vi skulle sätta melodi och musik till! Dikterna var jättekonstiga, men vi tog den mest normala och det blev asfint! Gillar våran låt jättemycket hehe :)

Nu ska jag fixa en kopp thé och chilla ett tag, sen sova!
xxxx


Ps. Visste ni att det finns en platta som heter "It´s a Misery Business?? Det är en samlingsskiva med massa band där bl.a Paramore är med, med Miz Biz!! Haha de döpte skivan efter deras låttitel!! Jätteroligt :D 


Kommentarer
Postat av: Simon

Lyssna på Madina Lake-låten på den skivan :D Den är bra :)

2009-03-24 @ 21:37:11
URL: http://arnearnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0