Loosing the feeling of feeling uniqe!

Söndag kväll... suck...
Har spenderat mestadels av dagen med Mickis, vi kollade på Grey´s och One Tree Hill, käka årets första sats våfflor och snacka skit haha.
Sov ganska länge efter en lång kväll/natt igår på Bellas fest, kul att hon blev så glad för mobilen, blev tårögd haha :)
Ser inte fram emot i morgon i alla fall, vill inte ha spanska!!! Jag svär att min lärare hatar mig för att jag inte har kommit på lektioner på as länge! Jag har missat ett helt prov och kommer ligga så efter it´s insane!!!
Ah well, det är väl bara att bita ihop och genomlida antar jag... Jobbigt att det är sista lektionen... som btw slutar 20 i fem...
Panic! at the Disco i juni 2006

Ge mig något att se fram emot, snälla!!

Kommentarer
Postat av: Simon

Påsklov snart :) Håll ut!

2009-03-23 @ 16:40:30
URL: http://arnearnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0