Looking for a lie to suit the name!

Tjabalabba :D
Ok, you won´t believe this! Jag missa min sovmorgon i morse som var till 12.45. Istället var jag där från 08.15. Frivilligt!!
Skulle inte vart där alls om inte Fanny hade sökt in idag (sångprov alltså) och sen så fick jag jobb dåra, visa sökande hit och dit där de skulle ha sina prov. Så ja, lite (ganska mycket) bitter är jag för att jag missa en sån sovmorgon, jag som typ aldrig har sovmornar annars...

Problemet med en viss persons present består, kommer typ inte hinna lösas innan det är försent.... haha ok...
Hur fan ska jag göra med mammas present dessutom???
Vad ska jag få i present?? :D haha helt klart den roligaste frågan just nu! :D

Måste hinna köpa hårfärg till lördag, ska vara Hayley Williams of Paramore, kommer bli skit kul!! :D Har nästan bestämt vad jag ska ha på mig, antingen en av mina awsomecoola t-shirts från thailand eller min vit/svart randiga tröja,  eller både och. Sen antingen de blåa, svarta eller gula jeansen. Är ganska säker på att det blir de gula... Haha kommer bli kuul :)

Jätte onödigt inlägg, no need to tell me.... haha inget att göra typ :p
Har btw upptäckt hur mycket asgott thé vi har på våra hyllor i köket, ska så sluta dricka pås-thé förutom i skolan. Haha, sak nog ta och fixa en kopp just precis nu.... :) hihi!

Hade en kille som kom och föreläste om droger idag i skolan förresten, jätte intressant verkligen! Han var så sjukt rolig att lyssna på, man garva typ hela tiden :)
Sen skulle vi fylla i en enkät om skolan och enskillda lärare. Jobbigt att göra, vet aldrig vad jag ska skriva, men det är ju bra ändå :)

Min dag, ladies and gentlemen.... haha, fråga inte, är för trött :p

Kommentarer
Postat av: fanny

äsch du börjar 1 på torsdag :)

2009-03-16 @ 22:02:39
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad sjutton önskar du dig ?? ;P <3

2009-03-16 @ 22:04:40
URL: http://picturebridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0