We get everybody singin´; woah!

Lyckad dag det blev verkligen! Hela dagen var asgrym!
Den började med att jag blev grattad med sång och present vid 7, hade en lugn morgon och träffade Sofia på bussen igen :) Senså hade vi svenskaprov i typ 2 timmar, tror det gick bra. Efter det sluta vi så jag åkt in till slussen och åt lunch med Mickis på taco bar, mys :)
Sen var jag hemma några timmar och tog det lugnt. Vid sex så kom Mickis, Sofia och farmor :)
Vi käka smörgåstårta och god vit marsipantårta med choklad mousse i till fika :) 
Jag fick boken The Kite Runner, Rock and Pop Time Line boken, typ bibel för musik älskare haha, väger typ ett ton xD
Fick Panic! at the Disco´s skiva Pretty. Odd. i morse :) Och av Mickis och Sofia fick jag jättekul att se fram emot; resturang och mysig filmkväll :D Och så fick jag en iPod Touch!! Hade lixom hoppats på en iPod nano och vad får man haha! Älskar den, den e seriöst heeelt fantastisk!! :D Pappa hade redan laddat in massa musik, till och med sånt ja inte vill ha haha :p (Mickis; EMD finns haha och nån Måns låt :P) 
Juste, fick en ny burk med chai thé från esspresso house av Frida ;D
Men ska sova nu... = leka med min iPod... :D:D
Kramar<3<3



Min tårta, snodde bilden från Sofias blogg :p<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0