A daydream spills from my corked head...

Dudes!! Jag är äntligen klar med mitt svenska tal!! Jag är sjukt nöjd och lättad över att det är ur vägen! Haha precis den här känslan var jag ute efter tidigare idag :b
Sööönt! Jag är knappt nervös för att hålla talet... just nu i alla fall :b
Haha jag har by the waaay bytt mobil. Saknade min gamla röda så mycket och insåg att den är lika jävla dålig som min svarta. Det ända den behöver kunna göra är att ringa och smsa, vilket den kan. Att den stänger av sig själv kan jag leva med, för det gjorde den svarta också ; )
Well, I´m off to bed! Är så trött :b godnatt ♥
 


Den här bilden använder jag i mitt tal haha, tyckte att den passar ganska bra i ett tal om självkänsla ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0