As the final words before I´m dead and gone!

Jag är offically sjuk! Har så ont i halsen att jag inte kan svälja (without wanting to kill myself) och jag har undvikit att prata hela dagen, har istället använt ett ganska effektivt signlanguage... Det är dock bara Fanny som förstår...
Hade engelska nationella på morgonen, hör- och läsförståelse. Jag måste faktiskt säga att det gick riktigt bra. Hörförståelsen var inte alls lika svår som jag trodde att den skulle vara. Jag är jättenöjd!
Gick hem direkt när provet var slut. Kom hem, kollade på teve en del, gjorde klart mitt samhällsarbete och skickade in det... Märkte verkligen hur förkylningen bara blev värre och värre! Jätte jobbigt. Men jag planerar i alla fall att gå till skolan i morgon, måste gå på spanskan och matten och idrotten... inte kören dock, kommer ändå inte kunna sjunga...

Resten av kvällen innehåller plugg, spanska mostly.
Ska försöka gå och lägga mig så tidigt som möjligt, är jätte trött och hängig...
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0