Fix me in fortyfive!

Såå tröööött!! Jag har samhälle men orkar bara inte jobba! Vill bara hem och sova! Eller ligga i soffan och dricka thé och kolla på Gilmore Girls och må bra! Jag pallar inte vara här till 20 i 5!! :´(
Jag hatar den här dagen! Dessutom är jag förkyld och och har ont i halsen :(
Hade en jätte dålig morgon, jag gick upp för sent och fick jättebråttom. Hade duschat kvällen innan så mitt hår stod åt alla håll och såg förjävligt ut, så det tog aslång tid att försöka fixa och jag fick stressa som fan! Jättejobbigt. Och nu är jag galet hungrig för jag han inte äta frukost :( Fan vad jag klagar... ...
Ah well, när jag kommer hem ska jag kolla på Gilmore Girls och sen plugga resten av kvällen :(
xxx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0