It´s hard to say I do, when I don´t!

Har precis käkat nu. Jag har känt mig jobbigt nedstämd idag och inte pratat mycket alls. Tror det beror på allt framför mig som ligger och trycker som ett stort mörkt moln utan slut... Vill ta en paus, känner mig så omotiverad och oinspirerad. Jag vet att jag har viljan, men det trycks lixom ner av den saknade energin. Ganska jobbigt. Försöker typ se förbi de närmaste 2 veckorna + 2 dagarna för att orka, för efter det är allt över! Betygen sätts kort efter och alla nationella är över, alla inlämningar är över och alla andra prov är history!! 
Vill ha den 20 maj här nu! Det är nu 16 dagar kvar...

Ni vet när man har något jättestort arbete som man bara måste göra men som är så sjukt jobbigt, och allt går jättesegt i början, man vet inte vad man ska skriva eller hur man ska börja. Men så får man tillslut klart det och man inser att det faktiskt blev jävligt bra, kanske till och med över förväntan! Vad lättad man är, stolt och glad! ... ...
Jag behöver få känna så nu! Jag vet att det alltid går såhär för mig som jag beskrivit det, men det är altid lika jobbigt. Svenska talet är fortfarande inte klart, jag har knappt en början och det sa hållas om en vecka! Jag vill få klart det idag så jag får känna sådär igen... Jobbigt!! Som sagt; oinspirerad! Har svårt att bestämma mig för om jag ska behålla mitt ämne (självförtroende) eller vad fan jag ska göra... Hemska uppgift!!!
Ah well, vi får se hur det slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0