Letting out the noise inside of me!

Oj oj oj vad långt jag har kommit! Ingenting är gjort, har hunnit se Gilmore Girls, snacka i telefon med Mickis, fixa en kopp thé och plocka ur diskmaskinen, men inget plugg. Jag läste min blogg från förra året. Ganska liknande situation då som nu faktiskt, galet mycket pluggande och klagande över hur jag inte hade något liv xD haha :) Läste även om dom sista dagarna innan betygen skulle bli satta, jag hade precis skickat in de sista grejerna och var så glad för att det bara var musik provet kvar! Jag kommer ihåg att jag och Sofia låg på hennes studsmatta och pluggade in allt dagen innan provet. Sen var man bara så fri! Gud vad skönt det var, jag bara längtar till den 20 maj när allt är över för oss!

Aja, lika bra att börja :( xxx 


Ghaaaaah sommar!!


Kommentarer
Postat av: mickis

hahah shit du har verkligen bloggat i över ett år, vad duktigt! haha :D

2009-05-04 @ 21:11:45
URL: http://mickisq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0