One man´s pain, is another man´s pleasure!

Gissa vem som har hittat sin kamera sladd och har laddat in alla bilder från thailand, Bellas fest med mera?? Haha just det, thats me! ;D
Har haft en lugn helg, ifredags så var jag på balett med mormor och mamma, vi såg Ringaren i Notredame. Jag är helt farsinerad hur bra de kan uttrycka så starka känslor i dans! Jättevackert var det ;)
I går så var Sofia och hennes familj här på middag det var mysigt! Vi letade upp gamla textlåtar som vi hade skrivit tillsammans med Fanny och Emma, hihi det var hur roligt som helst! Engelskan var heeemsk haah, och svenskan xD
Sen så vi Twilight som pappa hade hyrt, med extramaterial! Jätte kul! And guess what! Paramores musik video till Decode är med på skivan!! Hysteriskt, jag vet! ;D

Idag blir det plugg, kanske inte det sllra viktigaste för jag orkar verkligen inte känner jag, tror jag sak lägga mig på studsmattan och läsa Doktor Glas... Sen ska jag träffa Mickis i kväll, typ se OTH och GG ;)
Men det är lika bra att sätta igång med boken, den är hur seg som helst... xxx
 


Thailand!

Saknar!

Bright as crap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0