Please say, what what you´ve gotta say!

Helloouuuuu :)
Sitter och lyssnar på musik och har precis gjort klart en spanska uppgift. Min snälla lärare har börjar skicka extrauppgifter till mig via mail så att jag kan klara nationella och få ett g... haha ;) så krisigt är det faktiskt :p
Har spenderat eftermiddagen hos Mickis, vi kollade på OTH och Gossip Girl ;D Det börjar nästan bli en rutin att vi träffas på söndagar och kollar på våra favvoprogram och snackar skit haha :)
På vägen hem från henne så gjorde jag Moa glatt överaskad och ringde henne och snackade ett tag ;) Vi ska i alla fall träffas på tisdag kväll och typ promenera och snacka  :) Roliigt, har saknat min kompis ;)
Ska i alla fall duscha nu, så I´ll see youuu! ♥



Bra bild nog Mixx?? :b

Kommentarer
Postat av: m

fyfan vilken ful bild! jag dööör.

2009-05-03 @ 22:04:13
URL: http://mickisq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0