She said she´d won the world at a carneval, but it never made her happy!

Denna dag är finally over! Jätteskönt. Fick kanske inte så mycket gjort som jag hoppats men lite i alla fall.
Vid åtta tiden så vandrade jag i regnet hem till Moa. Var så länge sen vi sågs, så det var jätte roligt att bara sitta och snacka och dricka thé. Det ä så mycket man missar, man vet så lite om varandras liv... Till exempel så ska hon till cypern på måndag, avis ; ) Haha, det var mysigt, det gör vi om!



Ska hoppa i säng nu, känner mig utmattad... wonder why...
Imorgon börjar jag 11.05 med sång. Ska se till att njuta extra av denna sovmorgon eftersom jag inte får någon nästa vecka, buhu.
Ah well, godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Moa

MEN GUD :O KUNDE DU INTE HITTA NÅGON VÄRRE BILD :O <333

2009-05-06 @ 09:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0