Sincerely Me!

Ser med skräck och ångest hur det sakta blir molningare och mörkare och börjar regna. Vad hjälplös jag känner mig! Jag har bara en enkel kofta från H&M på mig, krisigt. Vädret har till halv åtta på sig att bli bra och varmt igen så jag kan åka hem.
Vi hade tack och lov ingen matte idag! Jättebra kände vi. Vi gick och köpte lite bröd, avocado, vindruvor och annat gott, åkte hem till Ammo, låg på hennes balkong och solade i några timmar! Nu är min rygg brun i gen! Tänk vad man kunde göra med tiden istället för att ha matte!
Vi åkte i alla fall tillbaka till skolan igen för att se en teaterföreställning. Väntar nu på att en konsert ska börja.
Kram! 

Kommentarer
Postat av: sofia

Det ska regna i morgon :(

<3

2009-05-26 @ 20:17:36
URL: http://picturebridge.blogg.se/
Postat av: Mickis

svar: Hahah jaaa åtta på morgonen är sovmorgon för mig! hahaha

2009-05-28 @ 22:34:50
URL: http://mickisq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0