The bottom of the ocean is the safest place to be..

Hiya all!
Sitter på ljudteknikslektion, man ska göra en reklamsnutt (jag om en paramore skiva!) men jag har glömt alla låtar som jag behöver så jag har ägnat en hel lektion åt att läsa bloggar haha!
Det har varit en så otroligt vacker dag i dag, åkte för första ången till skolan utan jacka, bara en tjocktröja! Satt i solen länge på lunchen, så varmt och skönt. Helt klart 20 grader! Jag väljer att kalla den här dagen för första sommardagen! 

Ammo står och hänger, det vill hon att jag ska hälsa! Haha
Har efter det här spanska, troligtvis tal-nationella. Villvillvill inte! Sen är denna dag slut och det är bara nio dagar kvar på den här terminen! Helt galet!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0