There´s a world outside of my front door

Hellou :)
Kom precis hem från Mickis där vi kollade på OTH och fyllde dagens behov av choklad haha.
Fick precis veta att min lärare bestämt att jag och några andra (som ingår i samma stämma som jag i en av våra låtar) ska ha gröna kläder i morgon på konserten. Den som sett min garderobs inehåll vet att jag inte äger några gröna kläder! Kunde dom inte bestämt det lite tidigare så man haft lite tid att köpa något...
Får väl försöka lösa det på något sätt...


Har inte gjort så mycket idag, gck upp ganska tidigt, halv elva, kollade på Gilmore Girls, låg i solen nån timma, har sen spenderat resten av dagen med att plugga ute på altanen. Kunde ha haft en roligare söndag, men jaja, ska ner och käka nu, sen fortsätta plugga till samhällsprovet imorgon.
Kram

Kommentarer
Postat av: fanny

vilken tur du hade då att jag hade en grön tröja ;)

2009-05-20 @ 00:00:26
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/
Postat av: fanny

vilken tur du hade då att jag hade en grön tröja ;)

2009-05-20 @ 00:01:08
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0