Give me envy, give me mailce, give me attention!

Äntligen hemma och ska nu börja plugga, yaeee! Det är verkligen jätteroligt att allt ligger in stoppat på en vecka, nästa vecka alltså. Vi har minst två prov eller inlämningar om dagen! Vi har sju prov under 3 veckor, varav 5 av dem ligger under nästa vecka!! Härligt! Verkligen! Efter det är det i alla fall över!
Jag är dock sjukt irriterad på våran mattelärare som lagt vårat nationella prov nästa onsdag, rakt på våran sovmorgon! Jag menar halva klassen har sovmorgon till kvart i ett (dock inte jag som har sång och börjar 11.05) och hade bett henne att lägga den senare på dagen! men nej det går inte! Så efter det så ska jag alltså sitta i skolan i tre timmar innan resten av lektionerna börjar! Alla var så arga!



Och en rolig grej då. Några skillade, udda personer har satt ut tre skabbiga baja-major utanför våran matsal!! Haha jag är typ både underhållen av hur sjukt det är och äcklad, tänk när dom börjar lukta... nej va hemskt, vill inte tänka på det!
Haha ah well, måste börja plugga nuuu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0