Under Pressure

Den här "mycket-är-en-underdrift-när-jag-säger-att-jag-har-mycket-läxor-hela-veckan" grejen är ganska jobbig. Jag har alltid minst en dag i veckan då jag bara inte orkar, och låter hela dagen gå, liggandes i soffan och kollar på teve. Den dealen funkar ju då inte den här veckan, och är därför tvungen att plugga matte. Det går dock så långsamt att jag inte ens har öppnat böckerna fast jag har suttit här i dryga 40 minuter haha. Jag underhöll mig med roliga Paramore klipp från paramore.net hehe, roliga människor det där, ska börja äta hamburgare som dom tror jag, bara för att göra allt så mycket roligare haha.
Gilmore Girls underhöll också väldigt mycket som vanligt, jag bara älskar sarkasmen och skämten! Vill ha ett sånt liv jag med, antingen som Rory Gilmore eller Hayley Williams... Helst som Hayley då kanske hehe.

Jag tänker faktiskt återgå till den fas jag var i förra året vid den här tiden, nämligen; "JAGHARINGETLIV!!!" Allt går ut på skolan och plugga. Att berätta för mig själv att nästa vecka på onsdag är allt över, verkar inte vara motivation nog för mitt trötta huvud haha. Ska börja plugga in massa mattetips som våran lärare ägnat ett tiotal lektioner att gå igenom med oss inför nationella. Ni kan altså tänka er hur mycket det är, och jag har inte hunnit titta på något av det sen vi gick igenom det. Tror dessutom att jag har ett tiotal träningsmatteprov som jag inte hunnit göra heller.
Åh vilken jobbig kväll det kommer bli! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0