It dosn´t matter if it´s good enough, for someone else.

Jag är helt borta när jag skriver det här, så ha vöerseende haha :p Såå trött... låååång dag, kommer knappt ihåg vad jag gjort :p Var på världens mest värdelösa naturkunskaps lektion på morgonen, hade sen songensamble. Sen repade vi körlåtar, hela musik ettan och tvåan i ett aldeles för litet rum med lågt tak, alla sak andas och jag hade inte käkat nån frukost... ingen bra kombination, jag blev helt yr :p Sen gick hela skoal ner till trekanten (sjön) och vi sjöng våra vårlåtar och lyssnade på rektorns liiiiite för långa tal och såg på när teorna tog på sig mössorna. Så fint, känns som att det här året har gått sjukt fort, snart bara två år kvar, och det kommer också gå hur fort som helst! Vi fick alla veta att det verkligen bara är 5 veckor kvar! Sen är hela ettan över! Wow vad tiden går fort... Anyway, efter det så slutade vi, jag och några till åkte in till söder och köpte mat och satte oss i mossebacke parken (om den nu heter så) och käka, mysigt. Gick sen till vitabergsparken och satte oss i solen, åt jordgubbar och snackade :)Åkte hem sen, mamma tvingade mig att städa toaleten och baka två kladdkakor ochduka bordet,  fast jag var helt slut! Lade mig sen i soffan och kollade på grey´s och somna nästan. Kvällenm planer ändrades, så tack och lov att Sofia var ledig så jag gick och träffade henne. Vi gick till holken och käka oss uppstoppade ;p haha sen gick vi hem till henne och så filmer :p Såg Marley and Me! Så sorglig! Men grymt bra of course! Får en att tänka på livets gång verkligen :p gosade massa med Nelly när jag kom innan för dörren, hon var så söt som vanligt haha, fast inte på lekhumör vilket var synd men kanske lika bra med tanke på hur trött jag är... hart suttit vid datan sen jag kom hem typ sen, spelat lite gitarr och så, mamma och påappa har gäster och dom satt ute i poolen ett tag :p Har jag sagrt att jag lärt mig spela Hear You Me på gitarr! Älsakr den låten så myckt, så vacker och nu kan ag spela den på gitarr! :D Och nu svamlar jag typ känner jag, är gryyyyymt trött och ska sova nu, känner mig dessutom helt jätteförkyld i hela huvudet! Det kliar typ i ögon, nos och hals! Jobbigt! Pallar inte bli förkyld, inte på helgen! Gud jag ser knappt tangenterna längre...! öhhh, anyways... godnatt! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0