When the lives we lived are only golden-plated!

Kom hem för dryga en timma sen. Jätte trött är jag. Bestämde mig för att stanna kvar i skolan för att se några av treornas konserter. Inspirerande och roligt. Dock var det bara den sista jag egentligen var intresserad av, den började halv 8, slutadde en timma senare. Men det var det värt!
Har haft en någorlnda bra dag. Ganska slö faktiskt, med härliga pauser i solen. Det var galet varmt och skönt, det var tydligen 24 grader ute, enligt väderprognosen, det kändes som om den hade rätt!



Vackra utsikt från bryggan nedanför skolan där vi åt lunch idag. Gud vad jag ville bada!

Middag med Ammo och Amanda innan konserterna! Köpte nectariner och plommon hihi!

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Simon

Hah, ni får gå gratis på musikkonserter, i min skola så får vi se en legorobottävling! Något orättvist!

2009-05-26 @ 21:43:55
URL: http://arnearnesson.blogg.se/
Postat av: fany

mysigt :)

2009-05-26 @ 23:15:43
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0