While we were on our knees, praying that desease, would leave the ones we love, and never come again!

Matte provet är avklarat! Jätte skönt att ha det ur vägen, det var inte alls lika svårt som jag trott att det skulle vara, dock det var inte lätt...
Ska ha sång om en halvtimma, vi får väl se hur det går, tror inte jag kan sjunga så bra, min hals mår inte så bra. Jag bara hostar hela tiden tills jag får kväljningar, usch. Jag mår inte så bra alls faktiskt, är jätte förkyld. Det verkar inte som om en vända med förkylning räcker för mig, det ska alltid komma tillbaka en vända till. precis när man tror att det är över... 
Jag har ju konsert på måndag, så jag måste verkligen bli bra nu! SKa dessutom repa inför konserten på lunchen idag, man vill ju inte direkt göra bort sig då, så jag hoppas verkligen att jag kan sjunga någorlunda bra idag i alla fall.
Dagen fortsätter sedan med samhälle, svenska och engelska. Hoppas på att få göra tal- nationella då, fick inte göra det i måndags för Matilda var inte där. Vill få det ur huvudet bara känner jag. 

Var så trött i morse, bussen åkte förbi min tomt precis när jag klivit ut genom dörren. Av någon anledning sprang jag även fast jag var säker på att jag skulle missa den. Men mirakulöst nog gjorde jag inte det haha, lyckat! 
Träffade sen Ronja på tågstationen, åkte tillsammans till årstaberg. Satt på golvet och snackade för det var så fullt haha. 
Aja, ska börja värma upp min röst lite tror jag.
Kram ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0