So wave your hands, pretend that it means something to you!

Vilken jobbig dag det har varit. Har varit jätteförkyld hela dagen. Jag hade lixom räknat med att det skulle vara borta nu, men det har hållt på i en vecka nu "/
Sitter och kollar på Grey´s och pluggar spanska. Det känns dock ganska onödigt, seeing as I will fail big time anyway....
Även om jag lär mig några få ord eller lite gramatik, så kommer jag ändå inte kunna forma massa meningar. Inte tillräckligt många för att skriva uppsats på nationella i alla fall. Vågar intge ens tänka på hur pinsamt det kommer bli när jag ska ha muntligt prov..................................................
Ska väl i alla fall fortsätta plugga nu....

Jag kan verkligen inte vänta tills tisdag eftermiddag, när jag får åka hem och veta att det är över! Att jag har fem lediga dagar framför mig dessutom haha, vad bra det ska kännas!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej, det har jag inte ;) ja verkligen!!! Under kristi himmelfärdshelgen? :) <3

2009-05-16 @ 11:13:00
URL: http://biffigare.blogg.se/
Postat av: Jess

det funkar för moi, ska vi ses på dan och typ ta en fika eller nått eller har du lust att dra ut och parta lite på kvällen?:D

2009-05-17 @ 14:14:24
URL: http://biffigare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0