Where´s hope, when misery comes crawling?

Kom "äntligen" hem för att "direkt" börja med plugg... Ska precis börja på en samhälls uppgift som ska lämnas in i morgon kväll. ....!
Grejen är faktiskt inte den att jag är stressad, faktiskt så försöker jag stressa upp mig. Hoppas på att kunna sätta en högre fart då, men det funkar inte. Det jobbiga är att jäg känner mig helt slut! Trött! Inte "trött" trött, som om jag ville sova, utan mer..less (bra ord) Omotiverad och ork-befriad.
Försöker se framåt, men grejen är verkligen det att man måste ta sig över det höga staketet innan man kan komma till den gröna sidan, om ni fattar min klyschiga metafor haha...
Jag älskar thé!


Kommentarer
Postat av: Sofia :)

hihi du är typ beroende av té ;)..

Det där arbetet går säkert jätte bra! Men jag förstår vad du menar när du säger att du är så där "trött-och-orkar-inte-göra-någonting" x) <3

2009-05-06 @ 20:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0