Why don´t you stand up, be a man about it, fight with your bare hands about it, now!

Är jätte trött just nu, ska hoppa i säng snart.
Har haft frilufts dag, vi har lärt oss att bygga upp eldstäder och vindskydd. I början av tvåan ska vi tydligen få nytta av dessa kunskaper då vi ska ut och kampa, utan tält. Vi ska då alltså bo under bar himmel i princip, med bara vinskydd över typ. Låter det kul eller... oh no no no no...
Har sedan haft konsert i kyrkan. Orkar själv inte skriva om den utan nöjer mig med att citera Hayley Williams för att beskriva hur det gick:

"The show went well. my throat is extremely hoarse but you know what? hakuna matata. (spelling?)"

Med dessa kloka ord säger jag godnatt!
ps. jag kommer inte vara tillgänglig förns tidigast 13.00 i morgon jag kommer vara fullt upptagen med att sova ikapp alla timmar jag förlorat den här veckan.
Kram!



pps. Paramores nya album kommer ut i september!!!!
ppps. jag har köpt en ny jacka hihih, galet fin, jag älskar den!
pppps. Jag har blåsor på hälarna!! Men fatta att allt är bra ändå! Den här veckan är slut. Verkligen, och fort gick det! Vi har verkligen bara 3 och en halv dag i skolan kvar, sen har jag gått ut ettan!! Helt galet verkligen!

Kommentarer
Postat av: fany

för mig blir de inte lika kul då, visst allt plugg är slut oh de är sommar lov me sen då, inte samma gamla trygga klass att komma tillbaka till . synd att man kmmer att tänka på det nu och inte tidigare, då hade man kunnat njuta mer av det lilla som är kvar, nu kommer dom här sista-med-klassen veckorna ! D:

2009-05-30 @ 21:31:33
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0